Szállítási feltételek, a megrendelés szabályai

  1. Regisztráció a www.malomkerek.hu webáruházba:

Ételeink megrendelése regisztráció nélkül is lehetséges, de kényelmi szempontból érdemes lehet felhasználói fiókot létrehozni. Regisztráció során Megrendelő köteles a valóságnak megfelelően megadni a kért adatait. Regisztrálás után a megadott e-mail címre elektronikus levél formájában visszaigazolást kap Megrendelő, ami felhasználó nevét emlékeztetőként tartalmazza.

  1. Belépés a már regisztrált felhasználóknak:

Amennyiben már korábban regisztrálta magát a Megrendelő, akkor rendelés során a bejelentkezés lehetőségre kattintva szállítási adatai automatikusan kitöltődnek.

  1. A megrendelni kívánt termék/termékek kiválasztása:

A webáruházban az “Étlap” oldalon érhető el a termékválaszték. A megjelenített terméklistából kiválasztott termék/termékek elküldött és emailben visszaigazolt megrendelése képezi a Megrendelő, és a megrendelést teljesítő vállalkozás közt létrejövő elektronikus szerződés tárgyát. A termékek vételárai magyar forint fizetőeszközben vannak kifejezve, tartalmazzák az általános forgalmi adót, és a csomagolást. A megjelenített terméklistáról kiválasztott, a kosárba kerülő termékek neve mellett találhatók az árak.  

  1. Megrendelés, a fizetési mód és eszköz kiválasztása, rendelés elküldése:

A belépést követően, a kosár tartalmának kívánt összeállítása után, szükséges a fizetési mód kiválasztása. A megrendelésre kerülő termék/termékek fizetésére pillanatnyilag kizárólag átvételkor készpénzben van lehetőség.

A „Pénztár” gombra kattintva mód nyílik a megrendelés tartalmának, és a szállítási cím adatainak ellenőrzésére, majd utolsó lépésként a ‘Megrendelem’ gombra kattintva történik a megrendelés elküldése. 

A kosárra vonatkozó minimális rendelési érték 1200 Ft/rendelés. 

  1. Megrendelés visszaigazolása:

A Malomkerék Vendéglő a megrendelés megérkezését elektronikus úton 1-2 percen belül automatikusan visszaigazolja. Megrendelést a hét minden napján 11:00 és 21:30 között van módunk fogadni. A 21:30 után érkezett megrendeléseket nem áll módunkban teljesíteni.  

  1. A megrendelt termék/termékek kiszállítása:

Arendelésben leadott tételek futár által történő kiszállítással kerülnek kézbesítésre. A kiszállítás átlagosan a megrendelés visszaigazolását követő 60 percen belül történik, azonban Megrendelő a megrendelés napján előre megjelölt időpontra is kérheti a kiszállítást. Időpontra kért előrendelés esetén a pontos időre történő kiszállítás nem garantált, előfordulhat, hogy a kért időponthoz képest csak +/- 30 perces idővel kerül teljesítésre a kiszállítás.

  1. A megrendelt termék/termékek lemondása:

Kizárólag a rendelés feladásától számított 5 percen belül van lehetősége Megrendelőnek a lemondásra, amit kizárólag telefonon tehet meg: a 06-30-877-7595 , 06-30-370-7844 telefonszámok egyikén.

  1. Az adatbeviteli hibák megrendelés feladását megelőző azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:

a “Kosár” tartalma a rendelés elküldése előtt bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető, a személyes adatok bármikor változtathatóak. 

  1. Problémák, reklamáció, panaszkezelés

A megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármely problémát, reklamációt Megrendelő az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken tud jelezni: e-mail: malomkerek211@gmail.com, vagy telefonon a 06-30-877-7595 , 06-30-370-7844 telefonszámok egyikén.
A Malomkerék Vendéglő szolgáltatásaival kapcsolatos fogyasztói panasz esetén a fogyasztók a lakóhelyük szerinti járási hivatalokhoz fordulhatnak fogyasztóvédelmi bejelentéseikkel, amelyek listája a következő elérhetőségen van nyilvántartva: http://jarasinfo.gov.hu/ 

Nyitvatartás:

Minden nap: 11:00 – 22:00
Online rendelés: 11:00 – 21:30

Éttermünk címe:

1173 Budapest, Pesti út 211.

Telefonos elérhetőségeink:

06-30-877-7595
06-30-370-7844

Facebook elérhetőségünk: